Кошик
UA RU
ПН-ПТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 10:00-18:00
м. Київ, вул. Солом'янська 5, офіс 606
Меню
Каталог пультів
Каталог пультів

Гарантія та повернення

Повернення
Гарантований обмін або повернення протягом 14 днів
ЗДІЙСНЮЮЧИ ПОКУПКИ В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ ВАШ ПУЛЬТ, КЛІЄНТ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З УСІМА НИЖЧЕ ПЕРЕРАХОВАНИМИ УМОВАМИ.
ДЛЯ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВАМ НЕОБХІДНО:
заповнити заяву (скачати тут), в якій необхідно вказати вимогу про повернення або обмін товару, надати копію ТТН/ЕН, які підтверджують факт отримання товару;
- додати фіскальний чек про оплату вашого замовлення. Всі клієнти нашого магазину одержують чек в електронному вигляді на пошту (якщо вказали при оформленні замовлення) або viber; 
- оформити відправку транспортною компанією Нова пошта на склад одержувача за адресою вказаною в ТТН/ЕН. ФОП Зубенко В.В. ЄДРПОУ 2969508815, 0507883370, Київ, Нова пошта склад 12
Транспортні витрати під час повернення/обміну оплачує клієнт.
Обов'язково при відправці вкажіть, що відправка на ФОП, якщо відправка буде на приватну особу, ми незможемо отримати посилку! 
Повернення грошових коштів за товар тільки на повні реквізити картки клієнта: IBAN рахунок картки, РНОКПП клієнта - податковий номер чи ідентіфікаційний код клієнта.
Повідомте номер ТТН/ЕН менеджеру інтернет магазину.
Як що маєте мобільний додаток Нової пошти, то посилку можна повернути безкоштовно, протягом 14 діб, інструкція нижче, або за посиланням:
  • увійти у мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет. 
  • відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути.
  • у розділі «Керувати посилкою» вибрати "Легке повернення".
  • зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
  • створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу
  • оператору НП необхідно відсканувати нову ТТН, або назовіть номер по якій створили повернення
Нагадуємо !!! Повернення товару можливе тільки при збереженні його споживчих властивостей, товарного вигляду і комплектації (відсутність слідів експлуатації і подряпин, наявність оригінальної і неушкодженої упаковки (поліетиленовий пакет) і наявність захисних ярликів від розкриття на корпусі пульта).
Отримали пульт, а він не працює? Радимо вам зв'язатися з нашими менеджерами, для узгодження подальших дій. Пульт може не працювати з кількох причин:
  • його пошкодили при транспортуванні (є вади на корпусі пульта), оскільки перед відправкою всі пульти комплектуються батарейками і перевіряються;
  • ваш пульт не сумісний з даною моделлю техніки, або товар обрали не вірно щодо вашою техніки;
  • несправна техніка
Протягом 14 днів ми приймемо наш товар назад. Після отримання товару на складі протягом 3х робочих днів з вами зв'яжеться менеджер і оформить обмін товару або повернення грошей. При поверненні грошей з вашого боку будуть необхідні повні реквізити картки: IBAN рахунок, ідентифікаційний код клієнта. Після отриманих реквізитів для повернення грошей протягом 7 банківських днів бухгалтер оформить повернення на ваші реквізити.
У будь-якому випадку, на протязі 14 днів ми приймемо наш товар, за заявою, назад і повернемо вам гроші за товар, або обміняємо пульт на новий.
Транспортні витрати під час обміну або повернення товару оплачує клієнт, в іншому випадку компанія ВАШ ПУЛЬТ транспортні витрати не відшкодовує.
Обмін або повернення товару за допомогою транспортної компанії Нова пошта здійснюється за рахунок інтернет-магазину в разі, якщо товар приїхав не робочий.
"Не робочим" вважається товар, який візуально не має зовнішніх пошкоджень, але світлодіод, при перевірці побутовим способом через камеру телефона, не дає сигналу.
В інших випадках (помилково замовлений пульт, не подобається зовнішній вигляд пульта, пульт робочий, але вам не підходить або пульт купувався в режимі "спробувати") витрати при поверненні або обміні товару оплачує покупець.
Гарантія
Гарантія на будь-який придбаний пульт 30 днів
Інтернет-магазин дає гарантію на продані пульти терміном один місяць з моменту отримання товару покупцем.
Якщо ваш пульт протягом місяця перестав працювати рекомендуємо оформити гарантійний обмін.
Для гарантійного обміну товару Вам необхідно:
  - оформити відправку транспортною компанією Нова пошта на склад одержувача за адресою вказаною в ТТН/ЕН. Транспортні витрати під час гарантійного обміну оплачує клієнт
  - повідомити номер ТТН менеджеру інтернет магазину.
Нагадуємо!!! Повернення товару можливе тільки при збереженні його споживчих властивостей, товарного вигляду і комплектації (відсутність слідів експлуатації і подряпин, наявність оригінальної і неушкодженою упаковки (поліетиленовий пакет) і наявність захисних ярликів від розкриття на корпусі пульта).
Якщо залишились питання: