Гарантований обмін або повернення протягом 14 днів
ЗДІЙСНЮЮЧИ ПОКУПКИ В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ ВАШ ПУЛЬТ, КЛІЄНТ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З УСІМА НИЖЧЕ ПЕРЕРАХОВАНИМИ УМОВАМИ.
ДЛЯ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВАМ НЕОБХІДНО:
-
заповнити заяву (скачати тут), в якій необхідно вказати вимогу про повернення або обмін товару, надати копію чека про оплату, копію ТТН/ЕН, які підтверджують факт отримання та оплати товару;
- оформити відправку транспортною компанією Нова пошта на склад одержувача за адресою вказаною в ТТН/ЕН. ФОП Зубенко В.В. ЄДРПОУ 2969508815, 0507883370, Київ, Нова пошта склад 12
Транспортні витрати під час повернення/обміну оплачує клієнт.
* Обов'язково при відправці вкажіть, що відправка на ФОП, якщо відправка буде на приватну особу, ми незможемо отримати посилку!
Повернення грошових коштів за товар тільки на повні реквізити картки клієнта: IBAN рахунок картки, РНОКПП клієнта - податковий номер чи ідентіфікаційний код клієнта
- повідомити номер ТТН/ЕН менеджеру інтернет магазину.
Нагадуємо !!! Повернення товару можливе тільки при збереженні його споживчих властивостей, товарного вигляду і комплектації (відсутність слідів експлуатації і подряпин, наявність оригінальної і неушкодженої упаковки (поліетиленовий пакет) і наявність захисних ярликів від розкриття на корпусі пульта).
Отримали пульт, а він не працює? Радимо вам зв'язатися з нашими менеджерами, для узгодження подальших дій. Пульт може не працювати з кількох причин:
- його пошкодили при транспортуванні (є вади на корпусі пульта), оскільки перед відправкою всі пульти комплектуються батарейками і перевіряються;
- ваш пульт не сумісний з даною моделлю техніки, або товар обрали не вірно щодо вашою техніки;
- несправна техніка
Протягом 14 днів ми приймемо наш товар назад і повернемо вам гроші, або обміняємо пульт на новий.
У будь-якому випадку, на протязі 14 днів ми приймемо наш товар, за заявою, назад і повернемо вам гроші за товар, або обміняємо пульт на новий.
Транспортні витрати під час обміну або повернення товару оплачує клієнт, в іншому випадку компанія ВАШ ПУЛЬТ транспортні витрати не відшкодовує.
Обмін або повернення товару за допомогою транспортної компанії Нова пошта здійснюється за рахунок інтернет-магазину в разі, якщо товар приїхав не робочий.
"Не робочим" вважається товар, який візуально не має зовнішніх пошкоджень, але світлодіод, при перевірці побутовим способом через камеру телефона, не дає сигналу.
В інших випадках (помилково замовлений пульт, не подобається зовнішній вигляд пульта, пульт робочий, але вам не підходить або пульт купувався в режимі "спробувати") витрати при поверненні або обміні товару оплачує покупець.
Гарантія на будь-який придбаний пульт 30 днів
Інтернет-магазин дає гарантію на продані пульти терміном один місяць з моменту отримання товару покупцем.
Якщо ваш пульт протягом місяця перестав працювати рекомендуємо оформити гарантійний обмін.
Для гарантійного обміну товару Вам необхідно:
- оформити відправку транспортною компанією Нова пошта на склад одержувача за адресою вказаною в ТТН/ЕН. Транспортні витрати під час гарантійного обміну оплачує клієнт.
- повідомити номер ТТН менеджеру інтернет магазину.
Нагадуємо!!! Повернення товару можливе тільки при збереженні його споживчих властивостей, товарного вигляду і комплектації (відсутність слідів експлуатації і подряпин, наявність оригінальної і неушкодженою упаковки (поліетиленовий пакет) і наявність захисних ярликів від розкриття на корпусі пульта).
Якщо залишились питання: