Як оплатити замовлення в терміналі Приватбанку?
Для швидкої оплати виставленого рахунку з мінімальною комісією рекомендуємо скористатися терміналом самообслуговування ПриватБанку. Знайти найближчий до Вас термінал завжди можна на сайті ПриватБанку - privatbank.ua/map/
1. Для початку роботи з терміналом необхідно вибрати спосіб ідентифікації клієнта:
за допомогою картки ПриватБанку або за допомогою Вашого номера телефону на який прийде смс для входу в систему.
Зліва в меню Вам необхідно вибрати пункт ОПЛАТА ІНШИХ ПОСЛУГ і перейти в вікно ШУКАТИ ПІДПРИЄМСТВО НА ІМ'Я АБО за реквізитами
2. У формі, що з'явилася в поле Розрахунковий рахунок наберіть реквізити для оплати з смс і натисніть кнопку продовжити, після чого в списку виберіть одержувача платежу ************ і підтвердіть свій вибір.
3.В меню Вам необхідно ввести своє прізвище, суму платежу і підтвердити платіж
4. Після чого Вам необхідно внести в термінал зазначену суму готівкою або оплатити рахунок карткою, і дочекатися квитанції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що комісія Приватбанку за даний платіж складе 2 грн, незалежно від суми оплати.
- Отримав пульт, а він не працює
- За чий рахунок відбувається обмін або повернення товару?
- Купили пульт в вашому інтернет-магазині, а він не працює ....
- Чи є гарантія на пульти в вашому інтернеті-магазині?
- Як мені повернуть гроші за товар?
- Я повернув товар, коли мені повернуть гроші?
- Протягом якого терміну я можу повернути Вам товар?
- Чи можу я обміняти куплений пульт?
- З якими транспортними компаніями Ви співпрацюєте?
- Скільки коштує доставка пульта по Україні?
- Коли відправлять моє замовлення?
- Коли доставлять моє замовлення?
- Я отримав від Вас СМС прийшов на склад перевізника, а пульта ще немає
- Коли я зможу отримати своє замовлення?
- Скільки товар може лежати на складі Нової пошти?
- Чи можлива кур'єрська доставка товару до дверей?
- Чи відправляєте ви товар за межі України?
- Як я можу оплатити замовлення?
- Що таке накладений платіж (послуга пост-фінанс)?
- Як оплатити замовлення в терміналі Приватбанку?
- Чи можу я оплатити замовлення на сайті?
- Чи можна оплатити товар через Приват 24?
- У мене є електронні гроші. Чи можу я оплатити замовлення ними?
- Які гарантії, що Ви відправите мені пульт після оплати?
- Я купую у Вас на сайті товар вартістю 36 грн., Яка вартість з доставкою та оплатою в моєму місті?
- Як підібрати пульт до певної моделі апаратури?
- Нам потрібно підібрати пульт
- Пошук на сайті нічого не дав ...
- Як мені підібрати універсальний пульт дистанційного керування?
- Я знайшов у Вас на сайті схожий пульт чи підійде він мені?
- Де я можу дізнатися модель мого телевізора, або іншої апаратури?
- Як мені дізнатися номер мого пульта?
- Мені потрібен пульт до мого телевізору, модель пульта і телевізора я не знаю.
- На моєму пульті немає ніяких написів з номером, як бути?
- Мені не подобається свій пульт, а подобається ось цей, з великими клавішами у Вас на сайті, він мені підійде?
- Хто виробник ваших пультів?
- Як перевірити працездатність пульта дистанційного керування?
- Чим відрізняється оригінальний пульт від неоригінального?
- Якої якості пульти ви пропонуєте в інтернет-магазині?
- Чому я змушений міняти пульти щороку?
- А скільки прослужить куплений мною пульт?
- Ваші пульти укомплектовані батарейками?
- Чому я не можу знайти в продажу свій оригінальний пульт?