Як оформити замовлення у вас на сайті?
Ви можете оформити замовлення по телефону, зателефонувавши за номерами вказаними в контактній інформації на сайті. Час роботи call центру нашого інтернет-магазину ПН-ЧТ 9: 00-19: 00, ПТ 9: 00-19: 00, Сб 10: 00-18: 00, ВС 10: 00-18: 00.
Також цілодобово, ви можете оформити замовлення безпосередньо у нас на сайті. Для цього необхідно вибрати потрібний Вам пульт в каталозі товарів або скориставшись пошуком на головній сторінці:
Якщо зазначені характеристики товару Вам підходять, Ви можете додати товар в корзину - натиснувши кнопку в каталозі,
або кнопку КУПИТИ в картці товару.
Після додавання товару в кошик, ви автоматично потрапляєте на сторінку Корзина. Тут Ви можете оформити покупку - натиснувши кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ і заповнивши Ваші контактні дані. Так само Ви можете продовжити покупки, перейшовши в каталог, і оформити замовлення з усім необхідним товаром пізніше.
Ми рекомендуємо своїм клієнтам заповнювати всі поля поданої форми. Оскільки повне і коректне заповнення контактної інформації, інформації про оплату та відправці замовлення значно прискорює обробку і подальшу відправку Вашого замовлення. Після заповнення представленої форми, необхідно натиснути кнопку ПІДТВЕРДИТИ ЗАМОВЛЕННЯ. Після чого Ви можете перейти на форму оплати замовлення on-line і оплатити замовлення у нас на сайті. Якщо ви правильно вказали свій e-mail, протягом декількох хвилин на нього має прийти автоматичне повідомлення про прийняття замовлення інтернет-магазином. Якщо лист - підтвердження замовлення Ви не отримали, рекомендуємо Вам зв'язатися з нашими менеджерами, для уточнення стану Вашого замовлення.
- Отримав пульт, а він не працює
- За чий рахунок відбувається обмін або повернення товару?
- Купили пульт в вашому інтернет-магазині, а він не працює ....
- Чи є гарантія на пульти в вашому інтернеті-магазині?
- Як мені повернуть гроші за товар?
- Я повернув товар, коли мені повернуть гроші?
- Протягом якого терміну я можу повернути Вам товар?
- Чи можу я обміняти куплений пульт?
- З якими транспортними компаніями Ви співпрацюєте?
- Скільки коштує доставка пульта по Україні?
- Коли відправлять моє замовлення?
- Коли доставлять моє замовлення?
- Я отримав від Вас СМС прийшов на склад перевізника, а пульта ще немає
- Коли я зможу отримати своє замовлення?
- Скільки товар може лежати на складі Нової пошти?
- Чи можлива кур'єрська доставка товару до дверей?
- Чи відправляєте ви товар за межі України?
- Як я можу оплатити замовлення?
- Що таке накладений платіж (послуга пост-фінанс)?
- Як оплатити замовлення в терміналі Приватбанку?
- Чи можу я оплатити замовлення на сайті?
- Чи можна оплатити товар через Приват 24?
- У мене є електронні гроші. Чи можу я оплатити замовлення ними?
- Які гарантії, що Ви відправите мені пульт після оплати?
- Я купую у Вас на сайті товар вартістю 36 грн., Яка вартість з доставкою та оплатою в моєму місті?
- Як підібрати пульт до певної моделі апаратури?
- Нам потрібно підібрати пульт
- Пошук на сайті нічого не дав ...
- Як мені підібрати універсальний пульт дистанційного керування?
- Я знайшов у Вас на сайті схожий пульт чи підійде він мені?
- Де я можу дізнатися модель мого телевізора, або іншої апаратури?
- Як мені дізнатися номер мого пульта?
- Мені потрібен пульт до мого телевізору, модель пульта і телевізора я не знаю.
- На моєму пульті немає ніяких написів з номером, як бути?
- Мені не подобається свій пульт, а подобається ось цей, з великими клавішами у Вас на сайті, він мені підійде?
- Хто виробник ваших пультів?
- Як перевірити працездатність пульта дистанційного керування?
- Чим відрізняється оригінальний пульт від неоригінального?
- Якої якості пульти ви пропонуєте в інтернет-магазині?
- Чому я змушений міняти пульти щороку?
- А скільки прослужить куплений мною пульт?
- Ваші пульти укомплектовані батарейками?
- Чому я не можу знайти в продажу свій оригінальний пульт?